Trollí Aréna 24 - Space Hulk vs. Descent

Dvacátá čtvrtá trollí aréna je tu - každý týden dvě hry v souboji o vaši přízeň! Své přípěvky prosím začněte názvem hry, pro kterou hlasujete a pod to případné argumenty. Příští pátek hlasy sečtu a určím vítěze, v případě remízy mám rozhodující slovo. Žádný argument není slabý, každý hlas se počítá, i kdyby jen kvůli barvě krabice. Dvacáté čtvrté kolo je zde:

Space Hulk vs. Descent

POZOR: pro lepší počítání hlasů uveďte hru, pro kterou hlasujete v hlavičce příspěvku a v případných dalších postech již hru v hlavičce neuvádějte! Takové hlasy nebudou započítány. Díky, usnadníte mi počítání.
16.7.2010 10:06:14

navrh na arenu
co tak shadow over camelot vs battlestar galactica?

3.8.2010 21:51:50

Ringo
Kostky obecně ve hrách mám rád. Těch šest stran totiž zastupuje cosi co nemůžou postihnou žádná pravidla žádné hry. Kdyby vše bylo jen o pravidlech, o tabulkách a o výpočtech, tak by to byla nuda a nerealističnost. Ale je to samozřejmě o tom, co kdo od hry očekává. Takže pro mě SH znamená dostatek taktiky, přemýšlení, zábavy i hry s dobrou dávkou nevypočítatelnosti a náhody i štěstí.... :)

4.8.2010 00:58:40

Pekische
nic proti kostkam, mam spoustu oblibenych her, kde kostka je - Nexus Ops, Arkham Horror, Cyclades. U SH je problem s kostkami v tom, ze bori v podstate veskera pravidla, je to na bazi clovece nezlob se, ze pokud proste tu sestku nehodis, nevyjedes z domecku. Popojdi si podle pravidel, otoc se podle pravidel, ale vsechno je to jedno, protoze vse stejne zalezi jen a jen na tom, jestli hodis sestku, popripade petku. To je jedno velke pravidlo, ktere ovlada hru. Kostky v SH maji snad nejvetsi vliv jaky jsem kdy ve hre videl, hned po hre hazeni kostkama.

4.8.2010 06:38:52

Ringo
Nemyslím si, že stále čekáš jen na šestku. Někdy čekáš třeba na 5+, někdy na 4+, jindy na 2+, někdy máš jen jednu kostku, jindy zas třeba dvě.... zkrátka podle toho, jakou zbraň v dané situaci použiješ. A tím, že to někdy nepadne, je podle mě dobře vystižena role možného selhání vojáka (případně GS) či šikovnost jeho nepřítele. Takže podobnost s Člověče nezlob se nevidím vůbec žádnou, protože prostoru pro taktiku je dostatek, podle mého názoru a úspěchu můžeš hodně vyjít naproti. Nejsi tak úplně závislý na rozmarech kostky, jak to popisuješ. Trochu mi to přijde, jako kdyby ti na karetce vadilo, že jsi závislý na tom, kdy ti karta přijde do ruky.... A přiznám se, že toto vědomí mi karetky někdy znechutí (ale vždy jen na krátkou dobu) daleko víc, než kostky Space Hulk... ale samozřejmě každému to, co chutná... :)

4.8.2010 11:57:12

Ad. kostky
Kostky jsou náhodou super. Třeba u Arkhamu mám pocit, že jsou prokleté. Vždycky selžou v nejméně vhodnou dobu, což naštve ale zase tak nějak zvráceně podtrhne atmosféru hry :-)

4.8.2010 12:23:22

VinasSolamnus
Nemyslím, že by Ringovi vadily kostky obecně. Spíš jde o to, zda SH je JEN o těch kostkách nebo je v té hře i něco víc....

4.8.2010 12:59:20

koskty
jasne ze mi nevadi kostky obecne. Ja mam proste problem u toho SH, ze ja tam to neco navic nenasel. Samozrejme mam ale radsi celkove, kdyz je nahody ve hrach mene, popripade se da jit te nahode nejak rozumne naproti, jako napr. v Nexus Ops, kde kostka hraje prvek nahody, ale lze ji slusne eliminovat treba tim, ze proste nepujdu slabsi jednotkou proti silnejsi. Me proste nejake takovehle taktizovani chybi v tom SH. Tam mam proste Vetrelce ktere umi jedine, run and kill a proti nim mam particku, ktera omezenymi moznostmi ma ty vetrelce eliminovat a dostat se pritom do nejakeho bodu. Bohuzel, staci jeden jediny blby hod kostkou (treba uprostred partie) a je vymalovano. Treba prvni mise je totalka, absolutne za marinaky nehratelna, vyhral jsem ji sice jednou, ale nemel jsem z toho proste dobry pocit. Stacilo jednou netrefit a byl bych v tahu. akze o cele partii defakto rozhodnul jeden jediny hod kostkou. Kdyz dopadl dobre, jede se dal, kdyby dopadl blbe, prohral bych.

4.8.2010 14:27:45

Ringo
U první mise bych s tvým názorem asi souhlasil... u dalších už ne...

4.8.2010 14:43:49

2 Pekische
me tam trochu taky vadi to, ze u nas se hrac za vetrelce silne nudi. Budto vrhne co se da a rozemele marinaky = nuda, nebo jedou marinaci a vetrelci dostavaji na budku. Marinaci museji jet zpusobem - jeden mrtvy = velka pravdepodobnost neuspechu, Vetrelci hraji zpusobem nas mnogo a kdyz sejmu marinaka, je takrka mnohdy jsasne ,jak to dopadne. Motivace hrace zvetrelce je alespon u nas nulova, za marinaky tam je aspon motivace ve smyslu - zkusim to jestli to tentokrat vyjde (jestli budou padat kostky). Ve hre chybi takove to napeti - dostavam na budku, ale nejak se ztoho vylizu a ziskam prevahu, nekde soupere prevezu a podobne. To mi tam fakt silne chybi, proto tomu rikam antihra. Od prvniho momentu je to kdo z koho s tim, ze prvni chyba = obvykle proste prohra. Marinaci by meli mit aspon nejake hitpointy a Vetrelcu by melo byt nejak omezene a meli by umet kapku vice nez jen rychle bezet a stihnout dobehnout na kontakt s marinakem, ktery je obvykle smrtici.

4.8.2010 14:51:01

to SH
mám pocit, Ringo, že jsi psal, že jsi hrál tuším dvě nebo tři mise, což mi přijde zatraceně málo a tvůj pohled mi přijde právě dost prvomisový :-), ale nelíbí se ti hra, OK
mě přijde, že se tam dá taktizovat dost, máš-li dvě čety (pravda s tou jednou je to horší), ale základ je počítat s tím, že máš na zásah právě jen tu 6ku a podle toho taktizovat, ne je poslat s tím že maj kulomety a tím pádem maj vyhráno.
tak a to je ode mne všechno ať to tu nespamujem
Ringo a Pekische, když tak u SH :-)

4.8.2010 19:45:05

SH
já mám téměř na 100% stejný názor jako Ringo. Kostky mi ve hrách nevadí, ale u SH je to spíš o tom, kdo hodí více šestek - vyhrál.

4.8.2010 20:17:57

Vybíráme z Bazaru

Prodám Pandemic Epicentrum Evropa
Prodám Pandemic Epicentrum Evropa
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas