Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Trollí Aréna 24 - Space Hulk vs. Descent
Dvacátá čtvrtá trollí aréna je tu - každý týden dvě hry v souboji o vaši přízeň! Své přípěvky prosím začněte názvem hry, pro kterou hlasujete a pod to případné argumenty. Příští pátek hlasy sečtu a určím vítěze, v případě remízy mám rozhodující slovo. Žádný argument není slabý, každý hlas se počítá, i kdyby jen kvůli barvě krabice. Dvacáté čtvrté kolo je zde:Zeus
To je pravda, záleží na přístupu, ale pokud už dělám v Descentu kampaně a piplám si postavy a jejich příběhy, tak nevidím důvod, proč raději nehrát RPG. Figurky si seženu, kdyby mi tedy tolik chyběly a je to. Někdo může namítnout, že příprava RPG zabere čas z pohledu DM, ale to moc neberu - než sestavím dungeon v Descentu, mám připravenou session na RPG :)
Descent
u mě boduje na celé čáře.
sydo
"protože u Dračáku jsem strávila několik milých večerů"
chápej jako nemám ráda tento svět, pokud okolo nestříká krev a není to na počítači :-) a někdo kdo sedí u druhého počítače mě nena... tak, že ho chci zabít (ale to jsem pak spíš trošku sebedestrukční - stačí mi zabít protivníka, co se stane se mnou je mi jedno, když není jiná možnost)
sydo
Pro mě je hlavní rozdíl oproti DrD ten, že v Descentu (držíme-li se pravidel) hraje GM proti postavám. Nepřipravuje jim dobrodružství, nesnaží se, aby si hru užili. Snaží se je zlikvidovat. V podstatě brání svůj dungeon. Nemusí si lámat hlavu s tím, jestli hráč strávil tvorbou postavy den nebo jestli je vhodné, aby postava umřela jen kvůli špatnému hodu kostky. Prostě si to s maniakálním smíchem užívá.
Tohle samozřejmě nebrání tomu, aby někdo hrál descent jako dračák s postavičkama...
A mně osobně descent připomíná spíš Diablo než dračák.
DrD
No přirovnat Descenta k DrD bych nikdy neudělal ... to jsou tak rozdílné hry že to snad ani nejde. Dračák je příběhová piplačka kde si každý piplá svoji postavu a DM(PJ) piplá příběh, kde hraní sestávalo z 90 procent v kecání a 10 procent skutečnému hraní (si pamatuju hry kdy se hrdinové za celé odpoledne dostali z jedné místnosti do druhé kde bylo pár potvor a nějaká ta zajímavost a to bylo vše :) )
V descentu charakterově prohlásit "já na vás kašlu, on mi nedal ten předmět z pokladu, který jsem chtěl, tak si jděte dál sami..." a následně vlézt portem do města ze kterého zrovna přišel a člověk má jistotu že o pár minut později jsou všichni mrtví :).
MCH: Warzone
Sydo: Vidíš, to jsem vůbec netušil. Nebo vlastně možná tušil, ale mozek to pobral jako nepodstatnou informaci.
.klopčík: Já nad tím přemýšlím už od doby, co my padl do ruky Descent, vyměnit meče a sekery za útočnou pušku M50 a řetězovku a pořádně to rozbalit. Z podobné kategorie je vlastně jen Doom a Space Hulk. Doom není ono a Space Hulk jakbysmet, i když každý z jiných důvodů. Warzone (Mutant Chronicles) by na to bylo ideální - výborné pozadí. Základní pravidla by se přebrala z Descentu, rozšířila, upravila. Ale děsí mě ta časová náročnost a dělat si to jen pro sebe do šuplíku se mi moc nechce.
Space Hulk
Vrátím diskuzi apoň na chvilku k hlasování :-)
Já volím SH proto,že jsem Descenta ještě nikdy nehrál a taky proto,že se snažím malovat figurky z tohodle univerza :-)
Nebýt ale těch figurek,tak by vyhrál Descent :-)
Space Hulk
Because we can.
Descent
Protoze to neni tak uzavrene a jednotvarne jako SH. A taky proto, ze fantasy tema je pro me pritazlivejsi nez sci-fi.
descent
sice je to na mě trochu moc epické a dlouhodobé, ale figurky jsou pěkné, dětem se to líbí a až budu mít dům s velkou místností jen a pouze na hry, kde bude možné nechat věci rozehrané třeba měsíc, určitě to bude bomba. Kromě toho, Space Hulk neznám vůbec, za což se omlouvám jeho příznivcům : - ).
karel
No, jedna partička descentu sice trvá několik hodin, ale uteče to celkem rychle...
Marvin
ad pan jeskyne - ja kdyz hral ve Space Hulku za Genestealery, citil jsem se absolutne jako pan jeskyne.
Sydo
ad existence Descenta - me naopak existence Descenta uchvacuje a nemam jej snad zatim jen proto, ze s tou hromadou anglickeho matrose bych to nemel s kym hrat a delat si pocestene karty, na to mam v zaloze radu jinych her ktere dosud marne na to cekaji a descent by se jen zaradil. A proc me jeho existence uchvacuje? Je to podle me defakto nejlepsi zpusobb, jak si na desce zahrat neco jako Dungeon. Proste takoveho Eye of the Beholdera nebo Dungeon Mastera a vzdsycky me tahle myslenka tahla a Descent se jevi jako ideal. Klasicke DrD sice urcite bvude volnejsi, variabilnejsi atd. atd. Jenze - nemas PJ ktery by udelal poutavy pribeh a stvoril pekny svet, nemas dost hracu s do mrte prostudovanymi velmi komplikovanymi pravidly - nemas hru, nemas RPG a nemas ani ten nejjednodussi dungeon. Descent to hraci prinese jako na pod nose, takovy pekny mily "plug and play":-)
Ringo
A jo, to zas máš recht.
Descent
Protože mám na Space Hulk podobný názor jako PJ.
DrD
Descenta s dračákem bych vůbec nesrovnával protože to podle mě ani nejde. Descentu totiž chybý to podstatné a to je tvorba příběhů v podstatě všemi hráči, nutnost časté improvizace, větší zapojení vlastní fantazie. Descent jsem koupil jako náhradu právě za dračák (nebyl čas tvořit jeskyně), čehož výsledkem bylo velké zklamání, ale jako fantasy stolárna je docela dobrej.
Space Hulk
Jednoznačně díky atmosféře. Descenta mám docela rád, ale díky úchvatnému zpracování, podrobným atmosférickým popisům a hláškám z Mission booku prostě vede SH.
Space hulk
Ale dal bych hlas klidně i Descentu,to snad udělal sydo schválně takovou dvojku:)
Descent
promakanější a taktičtější souboje, počet hráčů, kampaň a hromada rozšíření. A srovnání DrD s Descentem není až taková blbost. Dá se to pojmout jako nějaké jednoduché dobrodružství kde družina má nějaký úkol. Overlord si může vymyslet vlastní příběh atd. Overlord si také může improvizovat jak chce aby to všechny bavilo takže není co řešit.
ad srovnání s DRD
No za mě je srovnání Descenta s Drd mimo. Jediné, co je spojuje je fantasy prostředí. Drd je o role-playingu, vyprávění příběhů a vcítění se do charakteru, Descent je strategie. I když chápu, že jsou asi hráči Drd, kteří ho hrají podobně jako Descent, nachází se v tzv. "čtverečkovém období" :-)
Eyron
To "čtverečkové období" je super :D, bravo :)).
Descent
Nemam ani jednu ale po precitani mnohych recenzii sa mi zda lepsi a uvazujem o kupe
Space Hulk
Ackoli mam mnohem vice nahrano v Descentu a jeho rozsirenich, nemuze proste v atmosfere, backgroundu a vubec v pocitu, ze je hrac proste in Descent konkurovat. Descent je pohadka pro deti, Space Hulk je nocni mura pro dospele..:)
Space Hulk
Rozsekat kostlivce obouručním mečem nebo rozstřílet genestealera bolterem? To je těžká volba, protože Descenta i Hulka mám hodně rád.
Co nakonec rozhodlo pro Space Hulk? Menší náročnost na přípravu a kratší herní doba. Navíc z něj na hráče víc dýchá atmosféra ponuré vesmírné lodi. Ale na potemnělé laboratoře z Hybrida to stále nemá :-)
SH
prostě se mě líbí víc
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Java
Akt. cena: 23 €
Končí za: 11 dnů