Ringo

Jméno: Michal Hromek

Rok narození: 1978

Obec: Havířov (Okres: Karviná)

Úroveň: Mušketýr

Další úroveň: -68 / 500

Bazar index: 11 0 0

Zatroleným hráčem: 5583 dnů

Naposledy přihlášen: před 67 dny

Další informace: 1. Through The Ages: Nový příběh Civilizace
2. Starcraft The Boardgame
3. The Settlers Zrod Impéria
4. Dune
5. Puerto Rico
6. Railroad Tycoon
7. Nexus Ops
8. World of Warcraft The Board Game
9. Age of Empires
10. Osadníci z Katanu
11. Formula Dé

Hodnocené hry

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Excelentní mix Eura a ameritrashe. Plánovací fází hra připomíná Euro, fází prováděcí fází a zpracováním Ameritrash. Nechybí ani souboje. Podle mě nejlepší kolonizační hra vůbec. Jedna hvězda dolů jen proto, že některým hrám musím přeci jen dát o tu hvězdičku více:-)

Agricola (2007)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Svého času jsem na hře ujížděl. Postupně jsem však narážel na dalši a dalši hry a tahle mě přestala bavit. Zajímavý systém řízení farmy, nicméně po čase repetetivní a stresující. Pořád se něco nestíhá, pořád někdo bere akce které chci použít já. Ve více než dvou hráčích navíc neskutečně zdlouhavé.

Hodnocení hráče: xxxxxooooo

Antike (2005)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Spičková strategie bez náhody, se spoustou boju, napětí a zábavy. Vypadá zpracováním jako suchařina, proto půl hvězdičky dolů, ale dá se u ní zažít spousta srandy. V podstatě je to taková Civilization ve starověku. Stavění měst, obsazování území, těžba zdrojů, souboje. Kdo má rád k tomu navíc starověk, není nad čím váhat.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Perfektní bojovka se souboji, jejichž výsledek záleží na síle naplánované útočné karty a také odhadu soupeře. Jedna z mých prvních her co jsem si koupil. Jedinou výtku bych měl k vyváženosti postav. Ten Vrah s řetězem je fakt až příliš přesílený a zadání na kostce jedno ze dvou možných čísel je pro soupeře velmi snadné na odhad.

Arkham Horror (2005)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Nejlepší kooperativní hra

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Sice hodnotim po prvni hre, ale nemuzu jinak, davam 9/10 a to jsem bodik ubral hlavne kvuli toho, abych nebyl peskovan za to ze hodnotim bezhlave po prvni zahrane hre:-) Opravdu vyborna hra, napinava az do konce. Nevim co bych vytknul, nic me nenapada. Snad jedine ze by mohlo byt na vyber vice postav, ktere byli v serialu. Ale to mozna resi rozsireni.

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Fajn hra pro začátečníky i pro pokročilé třeba na výlety. Jedna z her hodící se na výletní příležitosti, málokdo sebou bude na hory s deckama tahat třeba i Starcrafta nebo jiné hry zabalené v "rakvích":-) Z rodiny Carcassone podle mě nejpovedenější hra nepotřebující rozšíření.

Caylus (2005)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Brilantní taktická hra, ovšem neskutečně suchá a nudná. Ale kdo si chce zasoupeřit a má systém v malíčku, asi se pobaví. Hra má hodně příznivců. Ja jse mse jím snažil být taky, ale cítíl jsem, že se strašně musím přemáhat:-)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Tahle hra je naprostá šílenost vymykající se snad všemu ci jsem zatím hrál. V podstatě by se dalo řici, že jde o párty hru. Ale mimořádnou. Nejde o nějakou vyloženě blbinu. Spousta taktizování, blufování, vymýšlení jak soupeři vypálit rybník. Napínavé a strhující do posledního okamžiku:-)

Edit: po několika hrách mi začíná připadat kapku iritující, že hráč ma v rukou jen rozdělování počtu jednotek do útoku a obrany. Vše ostatní je čistě o náhodě, včetně toho, na co hráč zaútočí. I o tom rozhoduje hra a ne hráč. Hra je tedy čistě o srandě a zábavě, o vítězství rozhodne náhoda.

Cyclades (2009)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Dominion (2008)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Dune (1979)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Davam 10/10 - Tohle je prostě komlexní, ale zároveň jednoduchý a neskutečně chytlavý mechanismus těžby, boje, blufování, intrik, aliancí area kontrol neskutečně skloubený s tématem a atmosférou.

Moje nejoblíbenějjší hra vůbec.

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Šachy v dungeonu.

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Pěkná osadníkovina, po čase však omrzí. Hezká grafika.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Tahle hra je zase pro mě klenotem mezi Eurovkami, špičkově vymyšlený mechanismus vesměs abstraktní hry, přes to však velmi napínavé a strhující:-)

Formula Dé (1991)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Jiná variace na Puerto rico. V podstatě nudná sbíračka bodů, která z počátku zaujme zvláštním systémem dražby a vývojem kolonií, které pak zvyšují produkci. Po pár hrách repetetivní nuda.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Luxusní hra, v šesti hráčích epický zážitek, 9/10 a vlastně ani nevím, proč tomu nedat 10:-) Možná proto, že se mi stále zdá startovní pozice pro některé frakce kapku nevyvážená a mohou se záhy dostat do bezvýchodné situace, kdy celou hru jen přicmrndávají a snaží se aspoň kapánek někde prorazit, když už nemohou zvítězit. Ale to je jen takova drobnost, důležité je, že je to obrovská zábava, bitvy, spojenectví, zrady...

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo tak jo, nakonec me to presvedcilo, ze je to fakt dost dobre. Chce to vice her, dopilovat taktiky a pak to bude ta prava rezba.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Java (2000)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo V podstatě bych tu mohl zkopírovat komentář, který jsem napsal k Tikalu. Takže stručně, výborná euro area kontrol hra. Navíc velmi krásná vzhledově.

Karak (2017)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Takový malý stolní dungeon, sice hodně moc zjednodušený, žádné levelování postav nebo plnění příběhových questů. Jen ryzí kobka, odhalování bludiště hradu Karaku postupným odkrýváním destiček, pobíjení příšer, získávání lepších zbraní nebo kouzel a hlavně hledání klíčů a pokladů. Hráč, který má po poražení draka nejvíce pokladů vítězí. Ve hře je 6 postav různých povolání a každá má dvě různé speciální schopnosti, které ji usnadňují boje nebo cestu bludištěm. Hra samozřejmě nemůže uspokojit ve všech ohledech náročnější RPG hráče hrající deskovky jako Ravenloft, World of Warcraft nebo Runebound, či přímo nějaké AD&D, ale díky snadnému setupu a rychlému průběhu, je vhodná na jakékoliv příležitostné hraní, nezabere moc místa a je dobrá jak pro děti, tak i dospělé. A při troše fantasie si tam najdeme trochu i nějakou tu atmosféru takového toho Dungeon Mastera (teda spíše Dungeon Hacku, abych nepřeháněl) na stole :-)

Hodnocení hráče: xxxooooooo Podivný herní mechanismus, přišel mi dost nefunkční.

Mexica (2002)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Zajímavá area control eurohra, ale v porovnání s bratříčky Tikalem a Javou docela slabý odvar.

Mr. Jack (2006)

Hodnocení hráče: xooooooooo Vizuálně pěkná hra. Po X hrách jsem ovšem zjistil, že jaksi nefunguje. Strašná náhoda. Bohužel s nemožností se s ní vypořádat. Otočení karty v jednom momentě hry znamená buď prohr unebo možnou výhru.Je to 50 na 50. Mě to značně znechutilo. Sposuta hráčů tvrdí, že vyhrává svým umem, prohrávající prohrává chybami. Nic mě nepřimělo mě v to uvěřit. I když jsem vyhrával, bylo mi jasné, že Jackovi nic jiného nž prohrát nezbývalo, i kdyby se na hlavu postavil.

Hodnocení hráče: xooooooooo

Nexus Ops (2005)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Špičková bojovka, tahle hra je takovým klenotem v mé sbírce a nedám na ni dopustit.

Hodnocení hráče: xxxxxooooo

Pandemic (2008)

Hodnocení hráče: xooooooooo WTF????

Panovník (2014)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Puerto Rico (2002)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Po létech jsem oprášil tuto hru a zjistil jsem, že je fakt dobrá, že jen tehdy sešla z očí, sešla z mysli díky návalu spousty dalších her, ale jak ji člověk opět přes ty hromady her vytáhne, rozloží, dýchne na něj nostalgická atmosféra a dojde k znovuobjevení jedné z královen her. Mechanismu hry v podstatě není co vytknout. Pěstujete plodiny, vyrábíte z nich zboží, vozíte jej do starého světa, za což získáváte body, lze jej prodávat, čímž získáte peníze na nákup nových budov, které zlepšuji vaši kolonii a přinášejí spoustu bonusů k výrobě. Herní desky navodí správnou atmosféru ostrůvků nového světa. Ostatní komponenty jsou tak trochu klasické suché euro, ale plnohodnotně splňují účel. Od tří a více hráčů perfektní, je i varianta pro dva, ale možná díky ní jsem kdysi hru pak tak nějak upozadil, protože jsem ji nejčastěji hrával ve dvou a zůstane tam skryto to kouzlo, kdy si hráči vzájemně doslova berou lukrativní akce, které chtějí provádět jako první.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Nejlepší budovací hra jakou jsem kdy hrál, navíc mé oblíbené téma. vláčky a natahování železnic mezi městy.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Takže - jako deskova hra vynikající, jedna z nejlepších, co jsem hrál. Ano, je to remake Duny, ale nemá to to téma Duny, proto čtvrt bodu dolů. Další čtvrt bodů dolů je za - nevyjasněnost něktrých věcí ohledně výměny informací v alianci a za absenci bezvýznamných karet. Zbytek musím jen pochválit. Vynikající mechanismus, opět fungujer na max., navíc s mnohými vylepšeními. Hodně se mi líbí systém zrádců, kdy po zradě odchází zrádce mezi odhozerné, ale není vyloučeno, že se do hry jako zrádce vrátí. Není to Duna, nemá to tak silné téma, ale jako hra to je prostě špica.

Samurai (1998)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Brilantni odlehčená taktická hra se stylovým zpracováním. Je to takové trochu šachoidní. Proč jen 3 hvězdy? Hra po celkové stránce dnes už nenaplňuje zcela mou představu pro to, abych ji rozkládal na stole.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Bohužel jsem natolik zasažen počítačovou sérií, že pro mě asi nebude žádná Civilization na desce dobrá:-)Ale teď fakt o té deskovce:Pozitivní je, že hra má mapu a není to monstrózní 10 hodinový kolos. Líbí se mi technologický strom, přístupný všem dle toho, jak vyvíjí a co vyvíjí. Komponenty mají pěkné kresby. A tady moje chvála končí.Komplexně po několika hrách hodnotím hru jako lehce nadprůměrnou solitérní eurovku mírně říznutou AT. Bohužel ten AT aspekt se vůbec nepodařil. Souboje nejsou ani tak o taktice, řeší se čistokrevným kámen, nůžky, papír s náhodně vytaženými kartami z vašeho balíčku nakoupených karet. Lecos ovlivní technologie, ale špatně tažená karta dokáže zhatit celý souboj. Už nákup karet je vlastně náhodný. Můžete koupit jízdu, ale s absolutně špatnými vlastnostmi.Tohleto pro mě hru prostě zabilo.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Pěkná adaptace perfektní vesmírné strategie Space Empires 4 a 5 z PC. Na stolní hru se povedlo přenést velmi mnoho prvků z počítačové hry a spoustu jich samozřejmě chybí, protože by to bylo na stole nezvládatelné. Hra je složitá tak akorát, herní doba taky. Velmi pěkně je vyřešen vývoj technologií a jejich aplikace na bitevní lodě. Po čase ale začne být kapku otravné ruční vyplňování tabulek a když už jsou ty souboje kostkové, mohlo tam být přeci jen kapku více faktorů, jak je přimo ovlivnit. 7/10 a to dávám jeden bod navíc, protože je to uděláno podle mé oblíbené PC hry. A na PC si to zahraji mnohem radeji.

Space Hulk (1989)

Hodnocení hráče: xxoooooooo Brilantni zpracování, jedna z nejhezčeji provedených her a tématicky taky perfektní. Nicméně to je tak asi vše co mě na této hře nadchlo. Herně je to strašně moc o náhodě. Festovní kostkovaná.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Pro mě absolutně nejlepší hra co jsem kdy hrál. Jasná jednička. Hra obsahuje vše, co na deskovce chci mít. Strategii, taktiku, budování, dobývání, souboje založené na balíčku karet které si hráč buduje, takže nejsou tak o náhodě jako kostky + špičkové zpracování. Navíc je hra docelá svižná, takže hráče neubíjí ani prostoji, ani vleklou hrací dobou.

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Zajímavá variace na Osadníky. Je to úplně něco jiného. Letíte vesmírem, vylepšujete svou kosmickou loď o moduly, motory a lasery. Suroviny těžíte z planet které potkáte po cestě. Kromě toho taky potkáváte piráty, proti kterým bojujete. Hra je jen pro dva hráče. Každý buduje svou loď na své vesmírné plavbě. Spíše oddychovka, ale skvělá.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Téhle hře nejde dát méně než maximální hodnocení. Hra geniálně simuluje hospodaření jako u města v Civilization 1 na PC. Přísun jídla, rudy, korupce, zalidnění, spokojenost lidí. Podobně jako v Civilization 5 to hodnotí globálně, což je logické, těžko by šlo simulovat na stole hospodaření více měst. Běh karet znázorňuje běh vývoje a na každém hráči je, jak se chopí příležitostí, které karty nabízejí, ať už jde o osobnosti, vývoj technologií, stavbu divů světa. Důležitá je produkce jídla, rudy, technologického vývoje a kultury. Všechny tyto komodity hráč utrácí za použití karet. Hra je překvapivě místy i konfliktní. Snaha zůstat nejsilnějším hráčem je nutností, aby se hráč vyvaroval negativním událostem a zároveň útokům soupeřů. Válčení je chytře vymyšleno pomocí různorodých jednotek různého stupně vývoje a zároveň volbou taktik. Kdo kombinací těchto prvků nabude největší síly, má ve hře obrovské výhody. Hra se neomrzí, člověk má pořád nutkání hrát a přemýšlet, jakou taktiku zvolit.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Perfektně zprqacovaná Civilizace, takřka karetním způsobem. Perfektně vychytaný systém na úrovni Civilopedie z počítačové hry Civilization (řekl bych Civ 1) + management jednoho města. Hvězda dolů za kresby na kartách, které vypadají dost amatérsky.

Hodnocení hráče: xooooooooo

Tikal (1999)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Výborná Euro area kontrol hra. Pro eurovkáře hotový ráj. Já už byl ale plně asimilován na AT hráče, takže u mě přestávají postupně area kontrol hry bez válčení vzbuzovat hlubší zájem. Ale svého času byla tahle hra pro mě modlou. Navíc je nádherně fotogenická:-)

Vikingové (2007)

Hodnocení hráče: xxxooooooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Perfektní RPG hra, pro mě přijatelný kompromis mezi sáhodlouhým Runeboundem a příliš taktickým Descentem. Navic se to odehrává na venovní mapě, je to v Češtině a má to vývoj postav pomocí bodů zkušeností. Velmi zajímavý kostkový souboj, kdy úspěšné hody a počet kostek určuje hráčova výbava jako zbroj, zbraně, kouzla a skilly.

Vybíráme z Bazaru

Horrified: American Monsters
Horrified: American Monsters
Akt. cena: 25 €
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas