Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Temné Znamení |
Počet hráčů: | 1–8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2015 |
Sdílej: |
Náročnost hry
Připadá mi to velice těžké :-( Někdy nepřežijí ani čtyři tahy. Většina vyšetřovatelů velice slabá a bezcená.ghost stories
Jo, Ghost Stories to je zabijarna :)
lahke?
Zda sa vam ES lahky? Pohoda, dokupte si Grave Consequences a fobie dajte hracom od zaciatku... a uz nikdy tu hru nedohrate :-)
Titus
Pokud hraješ GS, tak buď s BA v klidu. Rozhodně ti to nepřijde nehratelné.
...
Díky, dneska večer to zkusím :)
Dojmy
Tak to ted hrajeme a je to paráda. Už ted je jistý, že základ hrát nebudeme. Hrajeme to už 2 hodiny a dáme si chvíli pauzu. Pro začátek jsme si vybrali Azathotha. Má zatím 7 žetonů zkázy a my 5 temných znamení. Hrajeme ve dvou, každý za jednoho vyšetřovatele.
Je to tak, že na kartě ulice Arkhamu např. odhodím 2 trofeje, vyhodím libovolnou kartu(bez brány, nestvůry), kartu nahradím a přesunu se na dobrodružství které se pokusím splnit.
Pokud se nepletu, tak v TZ vyšetřovatel provedl bud akci na kartě vstupu do muzea nebo plnil dobrodružství.
Ano,
viz vedlejší diskuse...
Titus válí
No vidíš, málem bys přišel kvůli recenzi o takovou pecku. :) No, ale ulevilo se mi, že se ti to líbí a neschytáme to tady od tebe. :)
:)
Ta hra je opravdu paráda. Sice jsme nakonec prohráli, měli jsme jen 10 znamení, ale byla to zábava. Celkem jsme to hráli asi 3 hodiny :)
Ta recenze tady mě fakt dost odrazovala. Je zbytečně moc kritická.
zajímavost z hraní
V průběhu hry jsme narazili na situaci, kdy jsme byli kartou události nuceni odhodit kartu dobrodružství Arkhamu bez náhrady. S efektem jsme toho využili a vyhodili tak kartu, na které byla zamčena červená kostka, a její odemčení se zdálo velmi složité. V pravidlech jsem se nikde nedočetl, že by to bylo proti pravidlům.
V průběhu hry se nám stala zajímavá situace: V rámci plnění dobrodružství se měly 3x posunout hodiny (z 9 na 6), poté jsem po fázi posunu hodinové ručičky (z 6 na 9) vyhodnotil půlnoc, v rámci které došlo díky kartě mýtu k posunu hodinové ručičky o 2 (z 9 na 3) a tudíž k okamžitému opětovnému vyhodnocení půlnoci. Sice existuje pravidlo, které říká, že pokud se v rámci tahu hodiny otočí více než jednou, vyhodnotí se půlnoc pouze jednou, ale dle mého se nejedná o tento případ, takže jsme půlnoc vyhodnotili bezprostředně dvakrát po sobě. Naštěstí jsme neměli žádné zásadní efekty „O půlnoci“ (jen ztrátu 1 příčetnosti) a efekty mýtů k nám byly taky neobyčejně přívětivé, takže jsme se z toho snadno dostali.
Podrobnější popis viz zápis z hraní https://www.zatrolene-hry.cz/spolecenska-hra/temne-znameni-2162/hrani/41026/
...
Pelly :
Vyhodnotil si to správne. Gates of Arkham pravidlá hovoria, že kedykoľvek udrie polnoc po druhýkrát v ROVNAKOM KOLE, pridáva sa Doom token namiesto opätovného vyhodnocovania všetkých "At midnight" efektov. A podľa základných (2012 revised) pravidiel sa polnoc vyhodnocuje hneď po skončení Clock fázy (a tým aj kola) hráča, ak sa ručička presunula na XII a viac. Vyhodnocovanie polnoci je vždy iba intermezzo medzi jednotlivými kolami, nie je ich súčasťou.
Často som si hovoril, že to s tým častým posúvaním hodín v GoA autori trochu prehnali...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
The Great Wall Kickstarter (EN)
Akt. cena: 2590 Kč
Končí za: 1 den