Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 5 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní |
Čeština: | vydání ohlášeno |
Vydavatelé: | Gém Klub Kft. REBEL.pl Z-Man Games |
Autoři: | Alexandar Ortloff |
Rok vydání: | 2022 |
Sdílej: |
House rules - úprava obtížnosti
Dnes jsme hráli ve 4 lidech a přišlo nám to strašné lehké. Hráli jsme na 6 misi a Asaaj(předpokládám, že je nejlehčí) a bylo to až moc lehké. Je pravda, že nám šly celkem karty a padaly dobře kostky a možná jsme něco hráli špatně - např. když mám dostat zranění z nesplněné mise, můžu ho vykrýt obranou(žlutou) kartou?
Nemáte někdo nějaké house rules, jak to ztížit? Přidání misí navíc mi přijde, že hru jen prodlouží.
Hra mi/nám přišla taky hodně lehká, takže pro začátek jsem pravidla přizpůsobil více původnímu Pandemicu.
Při útoku odhazuji jednotky (červené/fialové; beru to tak, že jsou vyčerpané víc než do dalšího kola). Žluté při útoku uvažuji dle původních pravidel (tapuji).
Při plnění mise odhazuji všechny jednotky které k splnění mise přispívají (předpokládám větší poškození strojů; modré/žluté karty).
Použití modrých karet při pohybu uvažuji dle standardních pravidel.
Na začátku tahu (počínaje druhým kolem) si hráč lízne dvě karty jednotek (beru to jako posily).
Budu rád za jakékoliv připomínky
Mě napadlo ze 4 akcí udělat jen 3. Ale ještě jsem to takhle nezkoušel. Přišlo mi, že 4 akce na hráče je fakt hodně, plus pak ještě volný akce (u Ayly Secury je to celkem overkill s tím pohybem za 2).
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Kmotr Impérium Corleonů CZ
Akt. cena: 1200 Kč
Končí za: 4 dny