Senjutsu: Bitva o Japonsko

xxxxxxxxxo hodnoceno 15x (Seznam vlastníků)

Senjutsu: Bitva o Japonsko - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 20 min
Herní svět: Středověk
Herní kategorie: válečná
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
TLAMA games - logo
Autoři: James Faulkner
Paul D. Allen
Rok vydání: 2023
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dojmy?

Můžete se někdo podělit o zkušenosti?

Zajímá mě zábavnost, možnosti plánování a náhodnost, plynulost hry, možnosti stavby balíku, jak funguje v různém počtu hráčů apod. Díky za odpovědi!

10.12.2023 22:58:35 | Upraveno autorem (porovnej)

By mi to nejdriv musel nekdo poslat, abych mel dojmy. To clovek predplati, pak nedostane ani info, ze to ma zpozdeni, kdyz se zepta na chatu, tak mu tam zenska nerekne ani omlouvame se…

12.12.2023 09:06:50

Mě přišla včera, zatím studuji ale bude to fajn. Myslím že neprohloupis. Jedinou výtku bych měl zatím k pravidlům.

 

13.12.2023 21:59:20

Hru jsem hrál jednou. Jen výuková partie s předkonstruovanými balíky. Bylo to fajn, ale uvidíme dál. 
Já bych měl výtku nejen k pravidlům, která nevyjasňují všechno na první dobrou. Ale i k insertu. Obalené karty (obaly přímo od Tlamy na Senjutsu) se nevejdou do insertu. A kdyby člověk chtěl do krabice dát i rozšíření, tak je bez šance. Leda by hodil figurky i karty na volno/napatlíkovat. Pak by to šlo. Tak snad se na to mrkne třeba Herman a přijde s funkčním insertem. 

16.12.2023 12:48:40