Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Starověk |
Herní kategorie: | válečná |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | GMT Games |
Autoři: | Mark Herman |
Rok vydání: | 2019 |
Sdílej: |
Rozměňování žetonů
Není jasné, co dělat, když dojdou žetony na rozměnění. Neoficiální FAQ, 3.5 uvádí, že pokud nejde rozměnit, "mám prostě smůlu" (a že to je Hermanův designový záměr). Bez dalšího vysvětlení, co "mít smůlu" znamená. Nevzít nic? Vzít vše? Ve scénáři Decelean War se stalo, že expedice Sparty měla nabrat hoplity v Korintu, kde byl žeton s "5 SP". Podle pravidel měla expedice standardně nabrat 4 SP a ten poslední tam nechat. Jenže neměla kde měnit, takže aby mohla posbírat dost jednotek, vzala celý "pětkový" žeton. Je to tak správně? Zaráží mě, že zrovna tohle je v podstatě setupová záležitost (je to povinná iniciální operace Sparty v prvním kole scénáře a vzhledem k počtu jednotek na mapě při přípravě to myslím nešlo rozmístit jinak). A kdyby třeba tenhle žeton dostal jeden zásah při skirmishi, přijde Sparta o všech 5 SP, protože nemá odkud vzít "4 SP"?.
Část odpovědi:
Podle BGG je validní jet nejdřív někam jinam, kde naberu 1 SP a to pak nechám v Korintu výměnou za těch 5 SP.
https://boardgamegeek.com/thread/2543969/questions-turncoat-alcibiades-and-decelean-war-sce
--
admin popisů a recenzí her ZH, překladatel FitB
.
A podle BGG by v extrémním případě (kdy by nešlo rozměnit jakkoli jinak) by opravdu byl odstraněn celý žeton "5 SP".
--
admin popisů a recenzí her ZH, překladatel FitB
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Nemesis Lockdown - Stretch Goals EN
Akt. cena: 799 Kč
Končí za: 3 dny