Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2020 |
Sdílej: |
Náročný terén
Ahoj. Chtěl bych se zeptat můžu ukončit svůj pohyb na náročném terénu a zůstat tam stát? Nemůžu to nikde najít. Děkuji.
Ahoj. Jistě že můžeš. Náročný terén stoji jen 2 body pohybu.
Mno…glosář tvrdí opak…tedy,že pohyb je nutné ukončit na volném poli. To je takové, které neobsahuje bytosti, překážky, pasti,nebo náročný terén…
Tady bude chyba v překladu pravidel. V anglickém glosáři je použito u hesla “pohyb” (u podmínky jeho ukončení) výraz “unoccupied hex" - tedy neobsazený (tzn. bez jiné postavy).
A heslo “Volné pole” v anglickém glosáři uvádí prosím jaký popis? Děkuji
Empty hex má stejnou definici jako v českém,jde o to, že v popisu pohybu se neřeší, že musí skončit na empty hex,ale unoccupied a to jsou dvě různé věci, unoccupied je hex bez figurky,to má překlad špatně ten tam použil právě místo neobsazené volný hex.
Aha, chápu. Děkuji za osvětu,nebyl jsem si tím také jistý…I pod videem deskoklubu Pardubice kdosi argumentuje, že to ve videu hraje špatně, že pohyb nesmí skončit na obtížném terénu…ale ve videu hraje anglickou mutaci hry. Tímto se to vysvětluje.
Krátké shrnutí pro budoucí generace:
Empty hex = Volné pole (Lví chřtán) / Prázdné pole (velký Gloomhaven)
- neobsahující žádné bytosti, žetony ani překryvné dílky s výjimkou chodeb, nášlapných desek a otevřených dveří
Unoccupied hex = Neobsazené pole
- není obsazené jinou bytostí
V čekém glosáři je u hesla “Pohyb” chyba, má tam být:
“Pohyb bytosti musí být ukončen na NEOBSAZENÉM poli.”
Pravidla mluvi o tom, ze je treba dat Pohyb 2 pri “vstupu” na narocny teren.
Mam to chapat tak, ze pohybovat se po nem / dostat se ven uz muzu i za pohyb 1? Napr.:
DIky
@Troll_Ronie Poslední varianta, každý vstup na hex těžkého terénu = 2 pohyby vstup na běžný terén 1 pohyb.
@Froggery diky moc za odpovedi, Zabko (i ve druhem vlaknu) :o)
To je teda docela porod a fakt vyhoda se tomu vyhnout nebo preskocit s Okridlenyma botama, jako se mi povedlo vcera ve scenari 3.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Lotři: Rigor Mortis CZ
Akt. cena: 380 Kč
Končí za: 19 hodin