Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
Zacílení nestvůry - viditelnost
Vážení hráči Gloomhavenu,
ačkoli už nějaký ten měsíc hrajeme,stále nám neni jasná základní věc - a sice zacílení nestvůry na hrdinu. Konkrétně v případě, kdy je nestvůra “za rohem” (v téže mistnosti), a na hrdinu tím pádem nevidí. V pravidlech je něco ve smyslu, že nestvura zacíli na nejbližšího nepřítele, na kterého vidi. Znanema to tedy, že se nestvura vubec nepohne, a ani nevyleze zpoza rohu, když na hrdinu nevidí?
Předem díky za odpověď.. :)
@Chattusil Stručně - pohne se, protože cílí na nejbližšího, na kterého by mohla zaútočit. Ale aby opravdu zaútočila, tak musí vidět.
Pokud to rozvedu...
Pravidla říkají: "Najděte nejkratší možnou cestu, kterou musí nestvůra urazit, aby se v dosahu jejího útoku objevil nepřítel, na kterého vidí.". Tedy volně přeloženo…
Když útočí nablízko (dosah 1), tak jednoduše zacílí na toho, ke komu je schopná dojít na nejmenší počet kroků. Jestli na něj v okamžiku cílení vidí je irelevantní.
Když útočí na dálku, tak zacílí na toho, ke komu musí udělat nejméně kroků, aby ho měla v dosahu a přitom na něj z daného místa poté viděla.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Střední čechy
Akt. cena: 499 Kč
Končí za: 9 dnů