Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
Pohyb+útok na dálku - hýbe se vůbec?
Drazí obyvatelé Gloomhavenu,
Není mi jasná jedna věc. Pokud má nestvůra provést akci pohyb+útok na dálku, ale v dostřelu již se nachází zacílení nepřítel, hýbe se nestvura vubec??
V pravidlech o tom nic není pokud vím, hrajeme ze se nehybe a jen střílí,protože mi přijde logické ze pro nestvuru je pohyb nevyhodny,pokud na svého soupeře dostřeli a obzvlášť kdyz má útok na dálku standardně přímo na kartě nestvůry.. jak to hrajete vy?
Pokud už je zacílený hráč v dostřelu, tak se nestvůra nehýbe a rovnou útočí.
V takovém případě se nestvůra nepohne, resp. pohne se jen pokud by její útok na dálku měl být znevýhodněn (postava zacíleného hráče stojí hned vedle ní) a díky takového pohybu by se znevýhodnění zbavila.
To, že se nestvůra v takovém případě nehýbe, vyplývá z pravidel, viz str. 30: “Pokud nestvůra útočí na dálku, urazí co nejkratší cestu, aby mohla provést co nejefektivnější útok”. Pokud v dosahu svého útoku na dálku už zacíleného nepřítele má, aniž by se musela pohnout, je “nejkratší cestou” cesta o vzdálenosti nula.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Dice throne PYROMANCE vs SHADOW THIEF
Akt. cena: 450 Kč
Končí za: 7 dnů