Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 240 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | Diea Games s.r.o. |
Autoři: | Markéta Bláhová Tadeáš Spousta |
Rok vydání: | 2020 |
Sdílej: |
scénář Vzhůru dolů: uzamčení propasti s ignorováním příšery??
Podle pravidel tahání elementálů můžu s elementálem či dvěma dělat všechny akce, tedy i boj. Což dává dobrý smysl během hry, ale v závěru u zamykání propastí by tohoto pravidla šlo zneužít k ignorování příšery u propasti: prostě tam elementála dotáhnu, že jdu bojovat s příšerou,ale je mi jedno výsledek, protože elementál, kterého táhnu, už na tom poli je (se mnou) a tím se započítá k uzamčení propasti bez ohledu na výsledek boje. Pak by nemělo smysl mít propasti z různých kapitol mapy (s různými příšerami).
Navrhujeme přidat větu do pravidel, sekce Uzamčení propasti: “všechna pole propasti musí být osvobozená”.
Jelikož nemám od nikoho jiného vyjádření, budeme to hrát tak, jak jsme navrhovali doplnění pravidel, tj. všechna pole musí být osvobozená. Přijde nám, že jinak by to bylo zjednodušení hry jdoucí proti její logice.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Marvel Dice Throne: Scarlet Witch v. Thor v. Loki
Akt. cena: 1000 Kč
Končí za: 14 dnů