Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | 2. světová válka |
Herní kategorie: | desková hra, strategická, válečná |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Avalon Hill |
Autoři: | Don Greenwood |
Rok vydání: | 1985 |
Sdílej: |
Opomínaná a zapomínaná pravidla
Protože se při poslední velké partii ukázalo, že jsme lamy a spoustu věcí zapomínáme, dělám si takové malé review a začínám se od začátku hrabat pravidly. Když mě něco zajímavého cvrkne do nosu, hodím to sem. Asi to bude časem guláš (když jde o ASL pravidla, tak to stejně jinak nejde), ale možná to bude někomu užitečné...Pohyb Green/Conscript
Pokud není s Green/Conscript pěchotou leader, je její MF pouze 3
Pohyb po cestě
Pokud se pěchota hýbe přes road hexside, může zaplatit buď cenu za cestu (1 po rovině, 2 do kopce) nebo za terén (např. les nebo i dům - hezký příklad u A4.132). Pokud zaplatí cenu za cestu dostává penalizaci FFMO. Podrobně právě A4.132
Green a kulasek
taky zapominame, ze Conscript/Green ma nizsi cislo (o 2) pro rozbiti SW.
conscript a assault move v rubble
pokud by jednotka na assault move vynalozila veskere MF, pak ho nemuze podniknout. 3/4 rusaku ve VotG si tedy do rubblu poslape pekne klasicky bez assaultu :)
Ambush a útěk z CC
Strana, která získá v CC Ambush se může bez postihu stáhnout z CC (A11.41)
Wounded SMC a CX
Wounded SMC nemůže být "double time"/CX (A4.5)
Dash a Non-open ground
Zajímavá věc u Dash: ten se dá dělat přes cestu do non-open ground, což je v tomto případě i hex, který je mimo LOS soupeře (A4.63)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Settlers: Zrod imperia
Akt. cena: 3100 Kč
Končí za: 6 dnů