Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rada od wargamerov.
Zdravim, potrebujem poradit…
Pravidla: Spocitat velkost bojovej sily, jak utocnika, tak obrancu. Potom vydelte silu utocnika silou obrancu, aby som dosiahol pomeru - 1 - 3 a 7 - 1. Riesene CRT vhodnym stlpcom podla vysledneho pomeru.
Realita: Dve stihacky, spolu sila 13 napadnu jednu stihacku o sile 9. Takze 13 deleno 9 je 1,44444.
Jak vyhodnotim vysledok stretu? Nemam s tymto systemom skusenosti, autor to v pravidlach neuvadza, ale ten system urcite pouzivaju aj ine hry. Vysvetli mi to niekto? Jedna sa konkretne o hru Desert One War, je to priloha k casopisu Modern War. Link na pravilda: M44-V DesertOneWar Rules v4.indd (gamers-hq.de).
Vdaka za odpovede.
Píšeš spočítaj veľkosť bojovej sily.13+9 je 22,potom delis.
No jestli jsem to dobře pochopil (CRT tabulkuv tom PDFku nevidím), tak se aplikuje 14.2e. Tedy pokud ten poměr nevycházé přesně, tak se vezme nižší podíl:
“If the determined ratio is between two ratio columns, always use the lower ratio.” Takže bych tipnul 1:1.
-----------------------------------
Autor blogu Války v jednom
www.valkyvjednom.blogspot.cz
@brblo Ne. Mrkni do těch pravidel.
Vezmeš celkovou sílu útočníka a celkovou sílu obránce (14.2. a) a 14.2 b)). Z toho uděláš poměr, nedělíš - takže v tvém případě to bude 13:9 (neboli 1,44:1). V CRT si najdeš vhodný sloupeček (CRT v pravidlech není, takže netuším, jak vypadá). Ve sloupečku najdeš kód typu “D1” nebo “AR”. Význam kódu najdeš na předposlední straně pravidel v tabulce Combat results explanations chart a zařídíš se podle něj.
----------
Člen hnutí "Jednorožce s duhou do záhlaví Zatrolenek"
----------
Člen hnutí "Jednorožce s duhou do záhlaví Zatrolenek"
A takto to dopadne keď človek nečíta pravidlá.Sorry.
Sorry,blbo som to napisal. Ak je utocnikov,aj obrancov viac,tak kazdy si spocita svoju silu zvlast, jak utocnik,tak obranca. Tak to bolo myslene. A ta tabulka CRT je len na mape,ked tak mozem tie pomery opisat. Ale ide mi o ten vypocet toho pomeru. Su tam dva priklady,ale tie su k nicomu.
Pokud jich je víc, tak sečteš sílu útočících jednotek a obranu bránících se jednotek, ne? Poměr pak určí sloupec na CRT. Tak jsi měl v tom svém příkladu, kde vyšlo 1,44.
-----------------------------------
Autor blogu Války v jednom
www.valkyvjednom.blogspot.cz
Jaké tam máš všechny sloupce v tabulce boje? Svůj poměr bojových hodnot útočníka a obránce zaokrouhlíš na nejbližší nižší poměr v tabulce. A nezapomeň na posuny (doleva nebo doprava) za účinky terénu apod.
Ok,takze CRT :
1:3, 1:2, 1:1, 1,5:1, 2:1, 3:1, 4:1, 5:1, 6:1, 7:1.
Nevím, jak ostatním, ale mě to pořád vychází na poměr 1:1 :)
-----------------------------------
Autor blogu Války v jednom
www.valkyvjednom.blogspot.cz
souhlasím s 1:1
14.2e Consult the CRT under the column matching the ratio. If the determined ratio is between two ratio columns, always use the lower ratio.
Takže 1:1
Co tady řešíme?
čekáme na konfirmaci zadavatele :)
-----------------------------------
Autor blogu Války v jednom
www.valkyvjednom.blogspot.cz
OK, takze vysledok 1,444, je k pomeru 1:1.
Pravidla:
d) Divide the attacker’s strength by the defender’s strength to arrive at a ratio (i.e., 1 to 3 through 7 to 1).
Chcel som dat vysledky hodov na porovnanie, ale asi potrebujem vysletlit vyssie spomenute. Jak z 1,444 dostanem pomer 1:1 k vyssie spomenutemu pravidlu? Omluvam sa ak je to infantilna otazka, ale aspon strucny navod by pomohol. Zatial Hram len zoznamovaciu hru, takze to nejak neriesim. Ale na hodine matematiky som vtedy asi chybal :-)
Zaokrouhluješ dolů na nejbližší odpovídající poměr, 1,44 je tím pádem 1:1, kdyby to bylo třeba 1,6 budeš to mít 1,5:1 když 2,2 budeš mít 2:1 atd.
Nie som síce wargamer, ale zle si si to preložil. Teda aspoň v tvojom prvom príspevku. Nemáš dosiahnuť pomer 1 - 3 a 7 - 1. Ale pomer medzi týmito dvoma číslami čo si tu aj neskôr napísal, teda:
1:3, 1:2, 1:1, 1,5:1, 2:1, 3:1, 4:1, 5:1, 6:1, 7:1.
Tebe vyšlo 1,44:1 a tak najbližší nižší je 1:1.
Ok, problem vyrieseny. Kalkulacka na vypocet pomerov :-) Vdaka vsetkym za rady.
Takhle to dopadá když narazíš na prvočíslo :-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Gloomhaven LCH - Insert
Akt. cena: 25 Kč
Končí za: 9 dnů