Hranie hier

Niekedy dávno som domov kúpil PROROCTVÍ,dva krát sme to skúsili hrať,po 3 hodinách zabalili...Tento rok,náhodne/prestal ma baviť MAGIC-stala sa z neho vysávačka peňazí/,kúpil som postupne DOBU KAMENNÚ,AGRICOLU,PUERTO RICO -a stalo sa neuveritelné-nadšeniu prepadla celá rodina.Už som celkom osprostený-hry kupujem rýchlejšie,ako ich stíham naštudovať a hrať.Keďže ma teraz hry začali veĺmi baviť-vytiahol som staré Proroctví a s dnešnými skúsenosťami znovu preštudoval.Výsledkom je dokúpenie 3.vydania základu a 2.vydania Dračej ríše-a-ako tu niekedy používate-královsky sa bavíme.Nie som ešte odborník-ale z našeho pohľadu je to vynikajúca rpg hra.V tejto vylepśenej edícii je na grafickej úrovni nových Vládcov podzemí.Vynikajúce sú aj kartičky rás.Proroctví malo v minulosti dosť negatívne hodnotenia,preto by ma zaujímalo,či sa 3.vydaním zmenil tak radikálne názor na hru aj vám .Priznávam,že Talisman nemám,ani som nehral,takže neporovnávam,ani nie je účelom tejto diskusie hry porovnávať.Otázka do diskusie je teda jednoduchá-tí,čo ste hrali 3.rozšírenie-máte taký kladný ohlas ako ja?
27.7.2010 12:02:04

hranie hier
opr.-3.vydanie

27.7.2010 12:06:44

dedo