Generace Z (cca 2000–2013)

Po celou dobu, co na Zatrolenkách jsem, mě zajímalo, kolik lidí z generace Z narozené po roce 2000 tady má založený účet..:)

Já jsem si zde například účet založil v roce 2018 s tím, že jsem ročník 2003..;) Uživatelský účet jsem si zde zakládal poté, co jsem se léčil s OCD a těžkou depresí na psychiatrii, neboť jsem chtěl toho ve škole sám po sobě velice moc – dvojka byla pro mne špatná známka..:D Potřeboval jsem tak povolit a najít nový smysl a náplň života, pro který tu chci zde být..:)

Momentálně studuji na Hellichovce se zaměřením na grafický design a měl bych od července nastoupit do jednoho z českých vydavatelství deskových her..:)

Pojďme zde rozproudit diskuzi..;)

  • Kdo jste z generace Z?
  • Co Vás dovedlo si na Zatrolenkách založit účet?
  • Jakým směrem se chcete profesně ubírat?

Jen dodám, že Vás nenutím odpovídat nutně na všechny dotazy..;)

18.2.2024 18:51:06 | Upraveno autorem (porovnej)

Tak já se hlásím. Ročník 2002, účet tu mám někdy od roku 2019, asi jsem tehdy cítil potřebu zúčastnit se nějaké diskuze a ne je jenom číst, jak jsem to do té doby dělal.

Studuju biochemii na muni.

19.2.2024 12:54:07

Nevím, jestli lze opravit nadpis dikuse, ale Z se podle internetů jeví jako 2000 – 2014 (+/- autobus). Potom nastupuje generace “alfa”.
Ony se ty roky v různých zdrojích různě posunují, ale asi tak nějak.
http://www.aksen.cz/clanek/stret-generaci-v-cr-jejich-charakteristika

//a já se jdu uklidit někam mezi X… ;)

19.2.2024 18:00:23

@peca Nadpis jsem upravil..;) Díky.
A samozřejmě nikomu nezakazuji sem psát..:D

19.2.2024 18:19:03

@Lukikata A která desková hra tě přivedla k tomu, aby sis o moderních deskových hrách (nepočítám tedy #Monopoly, #Člověče, nezlob se apod.) začal zjišťovat více?

U mě to byla desková hra #Kmotr: Impérium Corleonů..:)

19.2.2024 18:40:37