Generace BB (1946-1964)

CzechWin založil vlákno ohledně generace "Z" na Zatrolenkách. Tenhle nápad mne zaujal, ale generace "Z" na Zatrolenkách je aktuální generace mladých a podle mne většinových uživatelů Zatrolenek, takže to není až tak zajímavé. Podle mne je mnohem zajímavější vědět, kolik je na Zatrolenkách lidí z generace BB "Baby boomer", tedy narozených v letech od 1946 do 1964 . Tedy kolik uživatelů jsou tady vyloženě staré páky. :)

Já jsem se ženil poměrně pozdě (před 30 lety ve svých 32 letech - jsem ročník 1962) a účet jsem tady založil zhruba před 16 lety - tedy někdy v roce 2008. Uživatelský účet jsem si zde zakládal kvůli narůstajícímu počtu deskovek, které jsem tenkrát hrál s mými malými dětmi. I děti to postupně chytlo a byly aktivní. Teď už jsou z domu a hrávám většinou s mou o deset let mladší manželkou. Ale zrovna včera byla na návštěvě dcera s manželem, tak jsme zase daly hru ve čtyřech. ;)

Jsem programátor a momentálně mám asi 3 roky do důchodu.

Po vzoru CzechWina - Pojďme zde rozproudit diskuzi...starších a pokročilých ;)

Kdo jste z generace BB?
Co Vás dovedlo si na Zatrolenkách založit účet?
Proč, jestli, kde a jak a se ve svém věku věnujete deskovkám?

Pokud se vám někomu bude chtít k tomu něco napsat, tak budu rád, docela by mne to zajímalo.

19.2.2024 10:40:59 | Upraveno autorem (porovnej)

Nemohu si odpustit poznámku, že jednak nerozumím označovacím termínům Z a BB, kde se tohle bere? … ale to je asi můj problém. Nicméně jste se hezky trefili s diskuzemi, myslím, že většina uživatelů je právě v rozmezí 1971 až 1999. 

-------------------------------------------------------------
*** Being supportive can go a long way to making an individual’s day a much better one.

19.2.2024 10:53:52 | Upraveno autorem (porovnej)