Barvení - tělová barva

Jsem úplný začátečník a barvím první figurky. Nyní jsem narazil na problém - čím udělat tělovou barvu (barvu kůže) jak bělocha, tak černocha. Lze to nějak namíchat z barev Evil Sunz Scarlet, White Scar, Mephiston Red, Averland Sunset a Flash Gitz Yellow, nebo si mám koupit jiné barvičky?
Ještě doplňující dotaz - jak řešíte situace, když potřebujete dostat barvu do maličkého prostoru (pod zbrojní plát, do hledí helmy)? Nanášíte ji tam párátkem, špendlíkem nebo nějak jinak?
Děkuji
22.3.2021 12:13:56

Míchání barev pro začátečníky
Pokud si chceš míchat opravdu vlastní tělovou barvu, doporučuju zkouknout nějaká videa o míchání barev při malbě akrylem nebo olejem na plátno - na youtube je jich mraky, každý postupuje jinak, používá jiné základní barvy. počítej s tím, že na začátku budeš mít dost neúspěchů, uděláš většinou hodně barvy, které nevyužiješ, nebo zkazíš celý odstín - měla ty ti stačit bílá, žlutá, červená a modrá.
Lepší varianta je koupit si nějaký základní tělový odstín a ten už jen doladit.
Na černocha bych si koupila asi něco jako umbra (což podle vzorníku těch akrylovéch barev pro modeláře nedokážu odhadnout co je), kterou bych případně zesvětlila (s tím zkušenosti nemám, zatím jsem malovala jen bělochy - jakože na plátno/papír). Na bělocha některý z flesh tone (mám barbarian flesh protože byl v sedě co jsem koupila) a zesvětlila případně bílou, přidala trochu žluté, červené, modré nebo zelené, ta podtón pleti. Ale chce to určitě taky zkušenost. Ale s hotovou tělovkou je méně práce, než si namíchat vlastní, takže já si na malování vždycky koupím nějakou tělovku a tu třeba doladím okrem, nebo červenou, nebo bílou. Je to rychlejší.

22.3.2021 15:06:48

Moc díky za vyčerpávající odpověď
Mrknu na ta videa a zkusím něco namíchat, přinejhorším koupím přímo namíchanou barvu :-)

22.3.2021 16:08:30

Barvy