Euthia: Torment of Resurrection

xxxxxxxxxo hodnoceno 112x (Seznam vlastníků)

Euthia: Torment of Resurrection - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 240 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Diea Games s.r.o.
Autoři: Markéta Bláhová
Tadeáš Spousta
Rok vydání: 2020
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Kdo je vaše oblíbená postava a proč?

Mě bavil Dral. Zatím jsem hrál jen za Drala a Maeldura a s kouzelníkem jsem se docela trápil. Viděl jsem hrát ostatní (kromě trpaslíka). Připadá mi, že Dral nemá moc slabin.

  1. Ten charge, který dostane prakticky hned, jak se dostanete k obchodu je skvělej při plánování pohybů. U ostatních se často stává, že nemůžete ze začátku tolik bojovat, protože když chcete něco po cestě, tak tam nedojdete. Dral si může posbírat spoustu věcí okolo a pak stejně udělat pohyb o tři pole v přímce a zahájit souboj (počítám s tím, že musím i tak mít akci pro souboj)
     
  2. Rychle se vyhoupne na poměrně silnou zbraň, která má nízký nároky na kostky (nějaká okovaná palice) a i později dostává dobrý zbraně. Hlavně při zabíjení silnějších potvor si myslím, že zbraně jsou mnohem lepší, než kouzla, který jsou silný, ale často silnější efekty hodně závisí na kostkách a mají každý jenom jednu ránu. Máte jen jeden souboj na kolo, a při prohře ztratíte tolik pohybů, že to je skoro celý váš tah. Z toho důvodu mi přijde, že je potřeba být konzistentní, ne jednu potvoru zastřelit první ranou a od druhý se nechat zabít, protože jsem nehodil na svoje silný kouzlo.
     
  3. Prakticky na každý úrovni dostane schopnost, která mu dá vyšší nosnost a hlavně pohyby navíc. Víc pohybů, víc věcí co dělat. Ty si může nacpat všechny, protože mu sloty nezabírají kouzla.

Přijde mi, že proti ostatním má mnohem rychlejší postup hrou, má spoustu pohybu navíc, takže luxuje mapu o cenný věci, může se díky bonusům na nosnost obalit celej brněním (který si dokáže díky věcem, co nahrabal po cestě, koupit) a dostává pravidelně kvalitní zbraně. O možnosti prohazovat potvory v balíčku, abych se vyhnul tomu, s čím nechci bojovat ani nemluvě :)

Naproti tomu, když jsem hrál za kouzelníka, tak jsem vždycky měl problém s tím přehoupnout se přes laťku, po který už bych byl schopnej zabíjet potvory s větší jistotou. Hlavně při posunu z jedničkových na dvojkový.

10.2.2022 12:39:43

Vím, že jsou moje preference možná pokroucené, ale přijde mi to jako zajímavá otázka a hodně často jsem se o tom s testery a v týmu bavil.

Já mám třeba nejraději asi Áel a Maeldura.

Áel je absolutně boží kvůli té bariéře a léčení, které je ve hře fakt důležité.

Maeldur je dle mého neskutečně zábavnej krůli využívání portálů a hodně brzy má kouzla jako třeba Hořící ruce, které mají silný útok už od nízkých čísel.

Pak když mám náladu drtit ostatní hráče v bojích za monstra, tak si beru Taesiri protože ta umí zavařit všem ostatním kvůli velkému zisku karet pěstí.

Když si chci odpočinout beru si Drala. Keleia je trochu více závislá na štěstí v kradení a často to s ní pokazím, ale když za ní hraje Markéta, tak mě rozdrtí. :-D A pak je tu Skoldur, ten je náročnější a ikdyž mě baví, tak na něj musím mít prostě náladu. :D

Nezabíhám do detailů abych nepokazil objevování hry :D

_________________________
/-Otrokář v Diea Games s.r.o.-\

10.2.2022 22:24:44

Ono asi taky záleží na délce scénáře. Některé postavy jsou lepší později a některé dříve, v pozdějí fázi hry mi příjdou postavy vyrovnané a každá se musí hrát trochu jinak.

10.2.2022 23:25:33

Drala jsem jsem zatím hrál nejvíc,ale narovinu Zběsilý výpad jsem přestal vybírat a nechybí mi.

Je kolikrát těžké rozhodnou se, co z destiček zvolit. ;-)

Rychlost i nosnost jde získat s předměty a drahokamy a batoh pomůže také. Teleporty jsou důležité a srovnávají výhodu Drala.

Před dvojkovou nestvůrou může hráč bojovat proti královské jedničkové, což je mezistupeň a navíc chodím dost těžit, abych získal brzy nové osobní destičky.

Prostě Dral má jednodušší start, ale časem se to srovná. ;-)

 

11.2.2022 01:26:59

Na začátku jsem si vyzkoušel všechny postavy mimo Skoldura a zbylé hry hraji jen za Maedura, spoluhráč za Taesiri.

Maedur má těžší začátek, ale jakmile se z něj dostane, tak splňuje co od postavy chci. Velmi rychle je velmi pohyblivý(destička Pán portálu) a tím nejen obsáhne větší území, ale dává mu to akce navíc. Přestože získat dobrou bojovou výbavu  mu trvá déle než Taesiri, jeho značek na mapě je výrazně více. Brzy získá relativně silná kouzla Hořící ruce a Ohnivá koule. Jakmile získá destičku Alchymista a tím přísun 1 Gaaru za kolo přestává mít problémy v soubojích.

Ve všech hrách používáme Gryfa, což v konečném důsledku přidá v průměru téměř jednu akci za kolo.

Myslím, že každá postava má něco do sebe, ale je potřeba na to přijít jak za ní hrát, navíc každý má jiný styl hraní a tím pádem je mu bližší něco jiného. Skoldura jsem vynechal, protože zatěžovat se hlídání dalšího mechanismu se mi již nechtělo. Hrát za Keleia a využívat její kapsářské schopnosti s jejími možnými negativními dopady pro mě není komfortní. Přijde mi to jako u Mage Knighta, kdy některé akce snižovaly reputaci, taky mi nevyhovovaly, takže jsem se jim vyhýbal.

11.2.2022 17:39:21

Další scénář vymýtání Brasatha a hrál jsem za dvě postavy. Těžko sám sebe překvapit, ale souboje byly perné. :-D

 

Taesiri prohrála 100:117 proti Skoldurovi, kterému přicházím na chuť. Dwurth je víc o počítání, ale více eliminuje náhodu oproti používání gaaru.

Tímto scénářem jsem ještě neprohnal Keleu. Tu jsem zkusil jen na sedm kol scénáře Hon. Jsem na ni zvědav. ;-)

 

 

11.2.2022 20:55:11

Vybíráme z Bazaru

Legends Rising: The Valiant Universe Deckbuilding
Akt. cena: 499 Kč
Končí za: 10 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas