Euthia: Torment of Resurrection

xxxxxxxxxo hodnoceno 112x (Seznam vlastníků)

Euthia: Torment of Resurrection - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 240 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Diea Games s.r.o.
Autoři: Markéta Bláhová
Tadeáš Spousta
Rok vydání: 2020
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dral a jeho vypad + snowballing

Ahoj, mame odehrano 4 hry ve 3 a 1 ve 2 - vsechno scenar Hon (kratky scenar kvuli delce hry). Ve vsech 5. hrach zvitezil hrac s Dralem a jeho bojovym vypadem. Pri posledni hre, to hrac majici Drala vyhral o parnik - 14 bodu reputace. Nam prijde Dral se svou schopnosti, ktera mu dava akci navic brutalne presileny, pokud hrajete kratky scenar na 7 kol. 

Navic, se nam stalo, ze v jeden hrac se vycamral z Gaaru hned pri prvnim souboji, protoze protivnikovi to fakt padalo a do konce hry se z toho nedostal. 2-hodiny prudy, kdy vidite, ze nemate zadnou sanci. Naproti tomu Dral vyhral souboje, ktere mohl, ziskal stribrne a zlate karty a zabrzdil oba dva protivniky. Jako jediny byl schopen porazit 2-kove monstra, zatimco ostatni paberkovali. Mate podobnou zkusenost?

30.4.2022 17:43:03 | Upraveno autorem (porovnej)

Na nejkratší scénář je asi nejlepší. Na druhou stranu na nejdelší scénáře zase podle mě vedou kouzelníci. Dral má poměrně rychlej rozjezd a nedá se toho s ním moc zkazit. Prostě brát další schopnosti na pohyb a tlouct palicí a na těch 7 kol to stačí :D

Když si vezme útok, tak vynechá prospektora (ta schopnost se dá využít jako další akce těžba, takže se dají udělat za kolo dvě). Hodně to potom tlačí k tomu, že se člověk snaží bojovat každé kolo, protože na to má pohyb a ten posun o tři může využít jen pokud tím zahájí boj. Často to nutí riskovat.

Pokud si ostatní nechají víc karet pro Drala, tak ho můžou v tý nenažranosti vykoupat.

Na druhou stranu musím uznat, že za Drala se mi hraje snadno a ještě jsem s ním neprohrál, tak na tom klidně něco být může :D

 

30.4.2022 22:07:34

Ahoj, tak tady mě zajímá co na to ostatní… Prosím tě, za koho hrávali ti další hráči? Hráli jsme někdo za Ael a Taesiri? :-)

_________________________
/-Otrokář v Diea Games s.r.o.-\

30.4.2022 23:52:13

No z mé zkušenosti je na kratší scénáře opravdu nejlepší Dral, ale nejsem žádný velký odborník. Snad pokaždé,když jsme hráli do 10 kol a byl ve hře, tak vyhrál

1.5.2022 08:55:40

No, já bych k tomu přidal zkušenost, že Euthia je hra nejen krásná, zábavná, pokaždé jiná atd., ale také zákeřná - o tom se tolik nemluví :) Ta zákeřnost spočívá právě ve všech těch kvalitách, nezkušený hráč se prostě nadchne a hraje nadšeně v tom světě: kouká jen co by zajímavého objevil, získal… Pak teprve po nějaké hře kouká taky na to, co taky přináší body na konci. A často teprve až po dalších několika hrách si “všimne”, že hraje ne proti hře, ale proti soupeřům. A pak si začne všímat, že ho také ostatní okrádají o body a že musí být v něčem rychlejší než ostatní, i když čistě z prvního pohledu by se mu chtělo dělat něco úplně jiného než např. závodit o elementála. No a druhá zákeřnost spočívá v tom obrovském (až obludném :) ) rozdílu mezi reálnou dobou hry (několik hodin) a herním časem (pouhých sedm kol u scénáře Hon), takže před člověkem se otevře celý svět, tolik možností… …a musí okamžitě přemýšlet, co z toho má jen šanci stihnout a zbytek “nevidět” :)

No a pak, alespoň u nás, už Dral tolik nevyhrával :)

1.5.2022 11:15:52

Já bych se lehce pozastavil nad touhle větou: Nam prijde Dral se svou schopnosti, ktera mu dava akci navic brutalne presileny…

Nemám tu teď hru, ale pokud je Bojový výpad to, co si myslím, tak to jen přidá pohyb navíc zakončený bojem, ale pořád se na ten boj musí spotřebovat žeton boje, to není boj “zadarmo”! Nehráli jste tohle blbě?

1.5.2022 14:10:50

@Herald, ne. Ten kdo mel Drala musel mit jeste akci boj.

Slozeni bylo nasledujici:

Dral, Maeldur, Ael - 2x
Dral, Maeldur, Keleia - 1x
Dral, Maeldur, Taesiri - 1x
Dral, Maeldur - 1x

Jinak ano, nejsme kdovijaci profici. Hru se ucime, hrajeme jenom kratke scenare, nehrajeme uplne na body(nemame desticku s bodovanim v ruce), ale i tak mi to prijde zvlastni.  Ono dalo by se rici, ze Maeldur ma podobnou vlastnost, ale u neho zalezi na tom, kde se teleporty nachazeji a zda je okolo neco zajimaveho (napr. se nam stalo, ze byly 2 teleporty kousek od sebe v oblasti, kde bylo vse vicemene vybrano). Navic vetsinou potrebujes jeste 2 pohyby, aby ses dostal na pole vedle teleportu napr. obchod/ alchymisty/souboj atd. - tzn. pouzijes akci boj/ obchodovani na pohyb. Zatimco Dral, ten si setri souboj a na pohyb jej vyuzije naprosto vyjmecne a zvladne udelat obchod i boj v 1 tahu.

V posledni hre se nam opravdu Dral utrhnul o parnik. Maeldur sel do haje, protoze po prvnim souboji v prvnim tahu mu zbyl 1 Gaar(za Shi) a 3 zivoty. Zbytek hry jen tezil a snazil se porazet elementaly, protoze nez se z toho vyhrabal, tak Dral mel splnene ukoly od lovce a nastradane zlate a stribrne karty jako odmeny z predchozich souboju a moc se nikomu nechtelo jit do souboju s monstry.

1.5.2022 17:50:13

Ještě jedna věc, proč se třeba Maeldur celou hru vyhrabával z nedostaku Gaarů? V takovém případě jdu prostě do souboje, který nemusí vyjít a buď s klikou vyhraju a nebo když to nedopadne, dostanu zpátky všechny životy, zlatou kartu a 3 Gaary. Ta jedna smrt zase není až tak zásadní. V některých případech ani dvě, tři… :D

1.5.2022 22:08:45

Vybíráme z Bazaru

Tajuplné říše
Tajuplné říše
Akt. cena: 160 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas