Euthia: Torment of Resurrection

xxxxxxxxxo hodnoceno 112x (Seznam vlastníků)

Euthia: Torment of Resurrection - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 240 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Diea Games s.r.o.
Autoři: Markéta Bláhová
Tadeáš Spousta
Rok vydání: 2020
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Aplikace

Dohrál jsem scénář a chtěl jsem si zkusit poslední souboj v aplikaci. Bohužel jsem nedokázal odstranit Gaar monstru (první úder) ani nastavit aktuální zdraví hrdiny. Je někde popis nebo video s ovládáním aplikace ?

15.12.2021 20:25:31 | Upraveno autorem (porovnej)

Zdraví hrdiny aplikace neřeší, to si hlídáš standardně na desce hráče a aplikaci akorát oznámíš, když hrdina zemře. Že se dá krást gaar mostru, to mě trochu překvapilo, zatím jsem na to nenarazil. A aplikace to neumí.

Já měl zase problém, že jsme ve třech hráli scénář Bezprostřední hrozba s kooperativními pravidly a během hry jsme používali pro boj appku, tam fungovala bez problémů. Jenže finální souboj více hráčů s více monstry neumí, tak jsem rychle hledal bojové karty a pravidla k nim, abychom to vůbec mohli dohrát.

16.12.2021 10:55:13

Taesiri má první ránu Ledová smršť, kdy monstrum ztrácí 1 Gaar. S těmi životy jsem to mohl jen špatně pochopit, ale při ráně vetší než počáteční počet životů se mi objevila lebka, možná lze v souboji pokračovat dál. Proto bych pro celkové pochopení rád viděl jak apka funguje, ale potřeboval bych to v češtině.

16.12.2021 11:12:40

Jestli myslíš lebku vlevo dole na obrázku hrdiny, tak to je tlačítko, které když zmáčkneš, tak appka zahlásí hero defeat a vyskočí z combatu. Jinými slovy tím ty oznamuješ appce, že ti došly životy a combat má skončit. Ono jak tam není od začátku, tak chápu, že to na poprvé člověka mate. A ten popisek tomu taky nepomáhá :).

16.12.2021 16:09:31

Za prvé díky moc za feedback, který je u apky pořád potřeba. Stále jde o betu, byť už by měla být velmi blízko finálnímu stavu. Pořád ale pár věcí pod kapotou zbývá dodělat. Ale k otázkám.

Taesiri Blizzard. Pokud hraješ za Taesiri a v souboji zvolíš First Strike, tak vedle obrázku hrdiny máš ikonu právě pro aktivaci blizardu, pokud jím útočíš. Má-li monstrum Gaar, automaticky se mu jeden odstraní.

Pokud naložíš monstru zranění stejné nebo větší než je počet životů monstra, změní se ikonka vlevo nahoře v srdíčku na lebku a po kliknutí na tlačítko next phase je monstrum poraženo.

Aplikace žádným způsobem neřeší management hrdiny. Tzn. žádné trackování životů, vlastností hrdiny a efektů, které hrdina dává sám na sebe. Vytvoření něčeho takového by představovalo v podstatě udělat digitální verzi Euthie a to rozhodně nebyl ani cíl a hlavně na to nemáme kapacity. Pořád je třeba brát v potaz, že aplikace se používá tak, že člověk má před sebou fyzickou hru.

Obecně řečeno, aplikace zpracovává pouze efekty hrdiny na monstrum a monstra na hrdinu, plus automatizaci hraní automy monstra.

Co se týče scénáře bezprostřední hrozba, tak ten opravdu aktuálně není aplikace schopna odmanagovat. Chápu, že to je mrzuté, ale zrovna tenhle boj by vyžadoval poměrně radikální úpravy. Ale do těch se nemá smysl pouštět, dokud si nebudeme jisti, že je aplikace v pořádku a dokončena základní funkcionalita. Do budoucna přidání právě tohoto boje nezatracuju, ale aktuálně se na této úpravě nepracuje. Takže Combat karty jsou u tohoto scénáře pořád potřeba :)

Ještě jednou moc díky za supr feedback.

17.12.2021 08:09:25

K té bezprostřední hrozbě. Jasně, z hlediska vývoje to naprosto chápu

Ale až se budete rozhodovat co dál, tak berte, že je to krátký scénář, takže je vyšší pravděpodobnost, že ho lidi budou hrát pro seznámení se hrou. A je ideální na vyzkoušení coop pravidel, vzhledem k tomu, že finální souboj je coop z podstaty. A když už teda zkouším coop pravidla, tak rovnou vyzkouším i appku ne, to dá rozum. A na konci překvápko… Myslím, že tenhle scénář se může párkrát odehrát a pak to zbytečně kazí dojem.

Na druhou stranu ten čas na seznámení s hrou je pro většinu lidí právě teď, takže až bude čas na nějaký další vývoj, tak už to nemusí být aktuální…

17.12.2021 18:01:19 | Upraveno autorem (porovnej)

@alladjex Bude lepší, když si napřed vyzkouším nejjednodušší souboje, abych pochopil logiku aplikace. Píšeš “Obecně řečeno, aplikace zpracovává pouze efekty hrdiny na monstrum a monstra na hrdinu, plus automatizaci hraní automy monstra.” Toto, ale při prvním spuštění aplikace nevím, takže budu muset zkoušet pokus omyl a snad na něco přijdu. Zatím třeba přemýšlím, když nevidím stříbrné a zlaté karty co monstrum zahrálo, jen výsledné zranění podle čeho se rozhodnout jestli zahrát proti monstru Gaar a kdy třeba schopnost po útoku monstra. Například snížení síly útoku nepoužiji v případě, že by to nesnížilo velikost zranění. Použít Gaar pokud je na jedné kostce monstra 6 je většinou dost efektivní, pokud 4 tak je to loterie.

Přiznávám, že jsem si s apkou hrál asi půl hodiny a pokud píši nesmysly, tak se omlouvám.

17.12.2021 19:36:23

@Theriss Aplikaci si naiinstalovalo cca 15% backerů, zjevně ještě nějaký čas mají si s tím hrát.

17.12.2021 21:57:19

Aplikaci je nutné testovat přímo se hrou. Zkoušet ji jen na mobilu nemá smysl a dává to pro nás ne úplně použitelný feedback. Nemyslím to zle, ale ze zkušenosti vím, že při hře je většinou její nasazení už pochopitelný, protože má člověk před sebou fyzické komponenty na něž aplikace reaguje.

19.12.2021 12:21:48

Stříbrné a zlaté karty se sice nezobrazují v animacích - byl to původní záměr, ale ukázalo se, že zobrazení takových animací je otravné, zdržuje a v důsledku popírá smysl aplikace urychlit hraní - ale vlevo nahoře máš boxík, kde vidíš jaké karty byly zahrané a jaký efekt z nich byl vyhodnocen. Hráč musí vědět, co monstrum zahrálo a jak na to reagovat.

Nerozumím té poznámce o snižování zranění. Vždyť právě to je ta největší výhoda apky, že vytvoří automaticky rozsahy, které zahrnují nejen základní rozsahy útoku monstra, ale i zahrané karty a efekty. Plus pokud uděluješ zranění, automaticky se ti rozsah posouvá a ukazuje se ti jak se mění zranění, které má hrdina od monstra dostat. Omlouvám se, ale té poznámce o zranění vůbec nerozumím.

19.12.2021 12:26:18

Mám v plánu vyzkoušet apku při hraní snad v nejbližším týdnu, snad mi některé věci dojdou. Takto při minimu zkušeností jsem asi něco nepochopil. Tak to bude přínosnější pro nějakou zpětnou vazbu. Na druhou stranu zkoušeli jste na někom apku, kdo o ní absolutně nic neví ? 

19.12.2021 18:49:22

Musim rict, ze appka pri prvnim spusteni byla fakt chaos a urcite by ji slusely nejake instrukce k pouzivani. Neni samospasna a chce to znat jak ve hre probiha souboj. Nicmene po asi pul hodine prozkoumavani, kdy jsem zjistil, ze je tam ikonka “i”, ktera zobrazi popis vseho na obrazovce, jsem ji zacal v pohode pouzivat.  

Oskar,
občas se objevuju v JOUOB.castu

20.12.2021 07:33:37

Psal jsem si s backerama kvuli feedbacku, kteri proste apku nainstalovali a zkouseli nebo s ni rovnou hrali. Ale apka predpoklada, ze hru znas a vis jak funguje. Rozhodne to neni neco, co jde snadno pouzit bez znalosti pravidel.

Popis apky byt kratky byl v 40. KS updatu, kde je strucne vysvetleno jak s apkou naraba. Nerikam, ze to je dostatecne. Az bude finalni verze tak pocitame se sepsanim tutorialu. Ale podle ohlasu, co sem mel tak by to pri znalosti pravidel (a myslim i sola) nemel byt problem pouzivat.

Asi bych pripadne potreboval vedet s cim kontretne je problem. Ale opravdu feedback je relevantni jen pri pouzivani pri skutecnem hrani hry. Klikani na sucho muze odhalit a uz odhalilo nejake buggy jako blby layout ci blikani tlacitek, ale pro funkcionalitu je pouzite s rozlozenou hrou a skutecnymi tahy nezbytne. Vim to, protoze jsem to zkousel tak i tak a hrani “na sucho” casto prinaselo napady a podnety, ktere pak pro prakticky uziti nemely treba smysl nebo vubec nefungovaly.

Ale za feedback budu moc rad. Je to preci jen pro nas neco noveho a tak sami potrebujeme zpetnou vazbu. Samotneho me prekvapilo jaky challenge bylo aplikaci udelat. Uz jen samotny navrh byl docela masakr. Ukazalo se, ze je sakra rozdil mezi nejakou obecnou predstavou a toho, co je treba implementovat. Bylo by to na dlouhy povidani a treba nekdy se na to vrhneme v Temne strane hry. Vznikla pro to naprosto brutalni tabulka efektu, jejich casovani. Odhalili jsme diky tomu i nektere exoticke kombinace, ktere se daji ve hre udelat. Sice pravdepodobnost, ze se ti je podari zahrat je nulacela nula, ale mozny to je. A to vsechno jsme museli do apky zapracovat.

Takze za to, ze tutorial jeste neni se omlouvam, ale nemelo smysl ho delat, dokud si nebudeme moct rict, ze uz je apka hotova a final. Na prepisovani a upravy tutorialu bohuzel nejsou uz kapacity.

20.12.2021 12:17:14

@alladjex Byl bych nerad, kdyby moje příspěvky vyzněly jako kritika. Apka je něco navíc a pokud se podaří vylepšit budu jen rád. Když k tomu nepatrně přispěji budu ještě raději.

20.12.2021 13:15:10

Já to jako kritiku neberu. A naopak mi ji fakt potřebujeme. U aplikací to je naprostá nutnost. Jen se sem chtěl vysvětlit, že opravdu je nutné ji testovat se hrou, že feedback “na sucho” je fajn, ale není to přesně to, co je třeba. :) Takže houšť do toho. Při spuštění apky se našlo nemálo věcí, které bylo třeba opravit a divil bych se, kdyby tam něco dalšího nebylo.

Třeba tady jste na jednu věc přišli, kterou jsme tam měli, ale při finalizaci grafiky to nějak vypadlo. A to je to, že když naklikáš monstru dost životů aby zemřelo, tak by se tlačítko dole mělo z “Next Phase” změnit na “Defeat Monster”. Takže good job. Keep going! :D

20.12.2021 15:17:55

Věnoval jsem dnes dvě hodiny trénování s aplikací. nehrál jsem žádný scénář, ale nachystal jsem si desku hrdiny, jeho osobní destičky, karty monster a pro jistotu vše, co se týká boje. Musím říct, že informace odtud a rada co nejčastěji používat tlačítko “i” vedlo k tomu, že apka fungovala a věděl jsem co a proč dělám. Ne že bych rozuměl anglicky, ale dalo se to pochopit a některé nápovědy jsem si nafotil a následně přeložím. Postupně jsem do souboje zapojoval další efekty a neztratil jsem se v tom. Základní cíl to splnilo, jsem schopen apku použít při hraní a až při hraní scénáře narazím na složitější věci, tak si snad s nimi poradím.

Apku jsem si stáhl hned jak se objevila ve zprávě z KS, ale hru jsem ještě neměl, takže co tam bylo napsané jsem zapomněl než jsem ji spustil. Možná by nebylo špatné, kdyby tam někde byla tato informace: “Obecně řečeno, aplikace zpracovává pouze efekty hrdiny na monstrum a monstra na hrdinu, plus automatizaci hraní automy monstra.”

Při zahrání zlaté karty léčení jsem měl chvilku v dalším kole pocit, že efekt předčasně zmizel, ale pak jsem si všiml malého symbolu léčení, takže OK.

Přemýšlel jsem jak budou vyřešeny zlaté a stříbrné karty, které se v souboji nevyužijí. Po smrti monstra je na horní liště vidět počet nevyužitých karet. Po opuštění souboje zůstane počet zbylých karet nastaven do dalšího souboje. Tento počet jde pouze zvýšit. Nepřišel jsem na to jak ho kromě vypnutí apky vyresetovat. Z pohledu běžného použití to má logiku. Hrál jsem taky sám za dva hrdiny a zkoušel jsem si to v klasickém módu a říkal jsem si, že bych využil taky apku, abych zahrál vždy nejsilnější možnou kombinaci.

21.12.2021 18:44:11

@Nomad Při výběru hrdiny mimo boj je vpravo nahoře v menu tlačítko “Empty Caches”, které resetuje počet karet.

 

@alladjex plánuje se do budoucna i možnost použití appky i v multi playeru? Ve smyslu, že by se za monstrum neházelo pomocí karty, které dává Gaary navíc (ze solo modu), ale buď by teda appka házela sama anebo raději jen nastavit hozené hodnoty (už jen kvůli toho pocitu z hodu, který by hráč-monstrum ztratil :-) ) a zároveň by nemusela appka ani trackovat kolik Gaarů a karet má monstrum protože by za ní hrali hráči.

Občas se nám stane, že zapomeneme na nějaký efekt nebo výsledný hod, když se použije dost Gaarů/Dwurtů na obou stranách. A pak musíme přepočítat vše znova :D 

7.2.2022 09:08:09

@Gotrek_Gurnisson Ahoj. Přiznám se, že úplně stoprocentně nerozumím všemu, co zmiňuješ :) Ale pokusím se odpovědět tak, že to snad na něco z tvých dotazů odpoví :D

Jedna věc mě zarazila. Bojové karty v sólu / koop Gaary nepřidávají. Bacha na to. Jde jen o instrukci, že má monstrum žeton Gaaru použít. Pokud ho ale nemá (musí ho dostat jako obvykle při setupu monstra podle informací pod názvem monstra) tak má smůlu a symbolů Gaarů může být na bojové kartě třeba milion. Stejně tak symboly chaosu jsou jen instrukce, že má monstrum hrát Chaos akce. Ale na ty samozřejmě potřebuje žetony Chaosu a stříbrné a zlaté karty. Obecně Bojová karta nic nedává. Jsou to jen instrukce, jak se má “automatické monstrum” zachovat a co dělat.

Možná to hrajete dobře, jen jsem si tím z tvé formulace nebyl úplně jistý.

Co se týče apky jako takové. Určitě aktuálně neplánujeme verzi pro kompetitivní hraní. Nedává nám to moc smysl, ale hlavně je to úplně jiná liga, co se designu aplikace a následného programování týče.

V kooperaci funguje apka už teď.

Nicméně, co bysme rádi do budoucna zkusili přidat, je možnost odehrát solo/koop boje proti více monstrům. Jde ale o poměrně rozsáhlou změnu a přídavek, protože musí být možné měnit monstrum i hrdinu během a to jak na koho je útočeno, tak na koho se útočí. Už mám ale v hlavě jak by se to dalo elegantně udělat přes přepínání přes ikonku monstra a hrdiny. Z hlediska programování je to ale šeredná práce. Uvidíme, jestli toho budeme schopni. Vývoj apky - na to, že to je jen takový “doplněk” - je šeredně náročný jak časově, tak finančně.

V současné chvíli interně testujeme velký update, který nebude navenek vidět, ale jde o poměrně komplexní věc a tou je save systém, aby se ti hra nahrála vždy do posledního stavu ať ti spadne nebo ji prostě na tvrdo zavřeš. Save systém by měl uzavřít řekněme první verzi aplikace. Po otestování vypustíme finální verzi a uvidíme, jestli a jakým směrem se pustíme dál. Ale vzhledem k popularitě mezi hráči sóla bychom pokud to bude jen trochu možné s vývojem pokračovali dál. Ale jak říkám není to vůbec jednoduchá věc … což by se mohlo snadno zdát :) přeci jen nejsme softwarová firma se zásobou programátorů :D

7.2.2022 14:01:28

No já si apku nemůžu vynachválit už v aktuálním stavu. Hru se učím elektronicky, abych jí nemusel pořád sklízet a připravovat a k tomu je to naprosto super. Díky za ní!

7.2.2022 16:45:37

Díky moc. To jsme moc rádi, že se investovaná energie vyplatila. Upřímně já sám hraju taky jen s apkou :) Tadeáš to je ale konzerva. Ten má radši karty :D

7.2.2022 21:04:56

Aktualizovala se mi aplikace a pridal se obsah z rozsireni. Nicmene mam pocit, ze je nekde chyba, protoze po spusteni se jako prvni nacte seznam priser a ne seznam hrdinu. Takze se zahaji boj aniz by se vedelo, ktery hrdina bojuje. Pokud pak ukoncim boj, tak se appka pepne spravne do vyberu hrdinu a karet. A bude pridan do seznamu hratelnych hrdinu i nekromant? Diky.

4.8.2022 15:15:30

Ahoj.

Zvláštní. Mám taky update nainstalovaný (android) a všechno jede jak má. Nicméně aplikace má systém ukládání, tak jestli si ji náhodou neopustil v prostřed boje …

SFG přislíbili, že k updatu aplikace dojde, takže předpokládám, že Nekromant by se měl taky stát její součástí. Ale přesné detaily, co všechno se bude do aplikace přidávat v tuhle chvíli mě ještě nejsou známé.

5.8.2022 09:47:59

Tak ještě vzkaz od programátora. Prý máš dyžtak zkusit apku smazat i s datama a nainstalovat znovu. Může to dělat nějaký starý save. Ten save systém z počátku trochu zlobil, takže to může být tím.

5.8.2022 09:52:03

Díky za tip, po reinstalaci to je ok. Jenom je fakt trochu zvláštní, že tam jsou příšery z rozšíření, ale postavy ne. Ale věřím že se časem doplní, ta appka  je fakt hodně užitečná.

7.8.2022 12:40:54

Vybíráme z Bazaru

Imperium: Dějiny + doplňky
Imperium: Dějiny + doplňky
Akt. cena: 810 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas