Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 13 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy, Období kolonizace |
Herní kategorie: | kooperativní, strategická |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | Fox in the Box & REXhry Greater Than Games, LLC Lacerta |
Autoři: | R. Eric Reuss |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
Běžné vs. silné schopnosti
Ahoj, zajímalo by mě, kolik karet silných schopností průměrně doberete za hru. Resp. kterou schopnost častěji volíte při dobírání. Se Spirit Islandem začínám, mám nahráno 7 her, ale začíná se mi zdát, že je zkrátka výhodnější brát běžné schopnosti - stojí méně energie, mám více karet, takže nemusím tak často hrát “obnovení karet” a s více kartama můžu cílit na více území a lépe tedy kontrolovat hru. Silnou schopnost pak volím jen v případě, že na některém poli jsem to neukočíroval a kolonizátoři pomalu zakládají Disneyland… :) Většinou si tak vystačím s jednou silnou schopností na celou hru…
To se nedá tak obecně říct, hodně záleží na Duchovi, někteří nejsou na drahé silné schopnosti moc stavěni, jiní zas vyloženě svádí k nabírání silných schopností díky tomu, že dokáží generovat dost energie.
Jak píše Froggery, záleží na Duchovi. Je to dost individuální.
Za “skálu”, “oceán”, “noční můru” sáhnu určitě po silných schopnostech.
Za “blesk” je až na závěr hry ignoruji (a někdy celou hru).
Jak padlo, záleží na duchovi a jaké karty zrovna přijdou na ruku (jestli bude nutkání zkoušet sehnat další silnou, se zajímavější schopností). Ale průměrně ty silné mívám tak 3, někdy jen 2.
- - -
píšu o (nejen) sólohraní deskovek: www.instagram.com/solo_boardgaming
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Citadela - obaleno, nehráno
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 14 dnů