Restaurování herního plánu

Prosím o radu, zda a jak by šlo co nejjednodušeji/nejlépe zrestaurovat rohy herní plánu, který pravděpodobně okousalo nějaké dítě nebo zvíře. Obrázek sem nejde vložit, tak jsem to nahrál na web:

https://www.rajce.net/a18012499

Díky za případné podněty a tipy.

3.8.2022 13:36:07

Chudáci Pilíře, taková pěkná hra:) Byť už je to stará hra, co zkusit napsat do Albi, jestli se jim někde něco neválí? Nic horšího, než že napíšou “ne”, se stát nemůže.

3.8.2022 15:16:59

Můžou napsat něco ostřejšího :D

3.8.2022 16:07:43

Nejsem odborník, takže nedokážu posoudit rozsah škod a jestli to jde nějak udělat, napadlo mě, že by to šlo třeba překrýt něčím takovým:

50Pcs-set-14-2-mm-Knihy-Rohu-Scrapbooking-fotoalbumy-67113_pictures.jpeg

Pokud by měli ty růžky dostatečnou velikost a šlo by je dát na všechny 4 rohy plánku (aby nic nepřekrývali a aby to taky vypadalo), mohlo by to být řešení.

 

A pokud bych mohl mít taky dotaz, “zneužil” bych tuto diskusi a zeptal se jestli se zde mezi hráči nenajde někdo, kdo by se věnoval restaurování knih nebo knihvazačství (klidně jako hobby), ideálně západní Slovensko:) ???

* * * * *
Board games klub, Trenčín

4.8.2022 09:19:04

@Herald už se stalo, napsali právě NE😕

@vulcano Tohle by jistě byla možnost, problém je, že v rámci toho, jak se herní plán skládá, by ty růžky byly v krabici umístěny všechny nad sebou a nevím, jestli by se to vzhledem k jejich tloušťce vešlo, případně jestli by se herní plán nezačal časem deformovat. Alei tak se zeptám, kde by to šlo sehnat? 

4.8.2022 09:25:25

třeba do google: rohy na knihu

;)

* * * * *
Board games klub, Trenčín

4.8.2022 09:43:01