Autor: Barnyddd | 22.5.2020 | 0

Adventure games jsou úžasné kooperativní hry se třemi různými kapitolami, ve kterých prožijete napínavý příběh téměř na vlastní kůži. Poradit si budete muset zcela sami. Jak to ale udělat, aby vás při plnění tajné mise nikdo nepřistihl? Prozkoumejte dobře místnosti, ve kterých se ocitnete, hledejte stopy, objevujte a kombinujte předměty, spojujte souvislosti, rozdělte si role, snažte se neztratit své životy, komunikujte s lidmi, kolaborujte... prostě dělejte vše, co je třeba. Jak to celé dopadne, záleží jen na vás, zvolte si svou cestu, sami tvořte děj přímo během hry. Jste připraveni na dobrodružství?

Ve hře Adventure Games: Monochrome a.s. se vloupáte do firmy Monochrome a. s. Jako tým zažijete příběh, který se odehrává ve 3 kapitolách, které spoluvytváříte. Hrací doba jedné kapitoly je přibližně 90 minut.


Příprava hry:

Položte na stůl Knihu dobrodružství. Opatrně vyjměte 4 figurky z kartonové mřížky a vsaďte je do plastových stojánků odpovídající barvy. Vyjměte karty postav a přehledovou kartu z balíčku a dejte je do středu stolu. Karty pater a karty dobrodružství položte vedle nich na hromádky lícem dolů. Prověřte, zda jsou karty úrovní a dobrodružství seřazeny podle písmen nebo číslic ve vzestupném pořadí. Připravte počáteční karty pater a dobrodružství a nechte všude kolem dost místa pro další možná patra. Zbývající zakryté karty pater v hromádce položte stranou pro pozdější použití. Pod ně odložte zakryté karty dobrodružství v hromádce. Vzhledem k tomu, že obě hromádky mají na rubu písmena nebo číslice, můžete je během hry prohledávat, aniž by vám nechtěně prozradily příliš mnoho informací z příběhu. Obě karty stupně poplachu A1 a A2 umístěte na sebe; začínáte na stupni poplachu 0.


Průběh hry:

Začíná ten, kdo naposledy viděl nebo četl nějaký thriller a jednotlivé hráči se pak střídají v tazích. Každý tah člena týmu prochází těmito fázemi dobrodružství:

  1. Výměna karet dobrodružství: Před tahem a/nebo po provedení akce si může hráč vyměnit libovolný počet karet dobrodružství s členy týmu na stejném patře. Výměna je však zakázána během tahu a v průběhu provádění akce.

  2. Pohyb hrací figurkou: Po případné výměně karet dobrodružství musí hráč buď:

    • jet výtahem do jiného patra, nebo
    • se pohybovat po patře, ve kterém se právě nachází.
  3. Odkrytí patra: Když se hráč dostane ke kartě patra, která ještě nebyla odkrytá, odkryje ji a přečte odpovídající záznam v Knize dobrodružství. Záznam v Knize dobrodružství podrobně popisuje, co hráč na tomto patře vidí. Pokud jste již patro objevili, je karta patra vyložená jako otevřená a hráči mohou kdykoli přečíst příslušný záznam k danému patru znovu.

  4. Provedení akce: S výjimkou toho, kdy karta dobrodružství říká něco jiného, nebo je hráč stále ve výtahu, musí provést jednu z následujících akcí:

    • prozkoumat místo
    • zkombinovat dvě karty dobrodružství
    • zkombinovat jednu kartu dobrodružství s místem

    Dále se pak řídí instrukcemi na kartách.

  5. Výměna karet dobrodružství: Po provedení akce si může hráč znovu vyměnit libovolný počet karet dobrodružství s členy týmu na tvém patře.


Konec hry:

Na konci každé kapitoly a také na konci hry je hodnocení. Pro pokračování příběhu však hodnocení není rozhodující.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Expedice
Expedice
Akt. cena: 870 Kč
Končí za: 1 den

Offcanvas